14 Aralık 2010 Salı

NE OLDU BETON EYÜP


İki haftadır beynimi yiyorlar! Kaliteli takım getirin maç zevk vermiyor. Bu söylemleri bize kırbaç olmuş ki iki haftadır sahadan galibiyetle ayrılıyoruz. Yahu Eyüp abiciğim , düzgün bir takım çıkarın artık zevk vermiyorsunuz :) Beni tehdit ediyordunuz. Ne oldu sonuç iki haftadır hüsran. Bizi gaza getirmeyin. Daha galibiyet yüzü göremezsiniz.

BİZE OYNAYANLAR HANDİKAPLI KAZANDI..

Gelelim dün akşamki oynadığımız maça. Dün sahaya değişik bir takımla çıktık. Yeni transferimiz Özkan formasına kavuştu ve mükemmel bir maç çıkartarak galibiyetin baş mimarı oldu. geleceğin yıldızı olarak adlandırılan Okan rakip defansa çok zor anlar yaşattı. Tam Eyüp abinin istediği adam " Yaa rakibin forveti iyi olursa maç sarıyor. Valla başka türlü zevk alamıyorum. Beni zorlasın bende maça konsantre olup iyi oyun çıkartayım " der hep kendisi. Sanırım Okan çok zorladı onu.. Yine Büyük Kaptan Macirin kardeşi Emrah'ta dün akşam forma giyenler arasındaydı. Oda iyi bir performans sergileyerek skora büyük katkısı oldu. Kaptan Macir'in vazgeçemediği adamlardan olan Fatih , kaptanı haklı çıkartacak kadar mükemmel oynadı. Defansımızın bel kemiği Şeker Ali her zamanki gibi güven verdi. Kalede Erdal ise panterleşti. Rakip forvetin her atağında kalesinde devleşti. Oda iyi günündeydi. Nuri hakkında söyleyeceğim tek kelime " Biii siktir git Nuri " olacak..
Şimdi burdan ben Eyüp Abime sesleniyorum. Haftaya Kavil Mustafa ve Metin Abide gelsin yaaa. Zevk vermiyorsunuz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder