31 Ocak 2011 Pazartesi

BİRİ BİZİ DURDURSUN













Dün akşam oynadığımız maçı 8 - 4 kazandık. Goller kimler tarafından atıldığını pek hatırlamıyorum ama göt Güven'in kafasına çarpıp gol olan pozisyonu hatırlıyorum. Üstelik birde demezmi " bilerek vurdum " hay senin kafana sokim. Utanmaz, arlanmaz, yalancı, şerefsiz. Ulan senin adını kim Güven koydu be. Senin adın Satılmış olmalıydı aslında :) Neyse gelelim maça. Maç hakkında söylenecek pek birşey yok aslında. Oynadık, hakettik, kazandık. Rakip ise tepetaklak gitmeye devam ediyor. Her hafta fark yemenin verdiği acıyı suratlarındaki ifadeden anlaşılabiliyor. Aralıksız kaçıncı mağlubiyetleri hatırlamıyorum bile. Erden'in yokluğunda sahada eksik bişeyler var olduğuda hissediliyordu. Neydi o eksiklik diye düşünürken birden Nuri haykırdı gerçeği " Ayak dışı vuruş yapan kimse yok sahada. Ahh ulan Erden olsaydıda şu vuruşlarını görseydik " dedi ve sahada gülmeyen kimse kalmadı. Yoldan geçen bile güldü. Gerçektende Nuri Villa Erden'in yokluğunda kendini bulmuştu. Hatta kendi bile farkına varmış ve dediki " Ulan kendimi buldum bee. Benim ömrümü meğer Erden yiyormuş. Futbolumun üstüne koyamamamın sebebi bu lavukmuş" .. Yazımı sonlandırmadan rakibe biraz bişeyler söylemek istiyorum. Yahu hadi artık silkelenin. Pazartesi akşamları artık pek zevk vermemeye başladı :) Bir an önce müdahale edin bu tepetaklak çöküşünüze. Kaldıki sizde hoşnut değilsiniz bu durumdan. Hadi haftaya görüşmek dileğiyle. Çalışın çalışınn!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder