17 Ocak 2011 Pazartesi

BU ZAMANA KADAR OYNADIĞIMIZ EN İYİ FUTBOLDU







Dün akşam 7 - 4 gibi bir skorla mağlup olduk ama mükemmel futbol oynadık. Kalecimiz Erdal'ın sakatlanıp yerine yamyam Ali'nin girmesi oyunumuzu çok etkiledi. Ali'nin bir top dahi kurtaramaması mağlubiyetin en büyük nedeni idi. Daha sonra Nuri Villa sakatlanıp oyunu yarıda bırakması ve bu sefer Erdal'ın tekrar oyuna girip forvete geçmesi bir şeyi değiştirmedi. ( Sanırım Nuri amel olmuş olacakki kimse neden sakatlandığını anlamadı. Geçen gün kahvede oyun oynarkende aynısını yaptı :) ) Yine mükemmele yakın futbol oynadık. Çok gol kaçırdık. Rakip kaleci Mustafa mükemmel kurtarışlara imza attı. Takımının en iyisi olarak göze çarpan Mustafa " Ben görevimi yaptım. İyi günümdeydim. Takımıma katkım olduysa ne mutlu bana " dedi. Bir ara Giga'nın sinirlendiği gözlendi " Bu kadar golmü kaçar. Forvette ben olmalıyım. Bu pozisyonların hepsi gol olurdu. Ben gol için yaratılmışım ama orta sahada oynatıyorsunuz " deyip kaptan macire sitemlerini eksiltmedi. Ama çok geçmedi Giga da yakaladığı yüzde yüzlük iki tane pozisyonu yine kendine has :) hareketleriyle kaçırması gülüşmelere yol açtı. İlk başta dediğim gibi bu zamana kadarki en iyi futbolumuzu oynadık. tek eksik galip gelememiz oldu.

1 yorum:

  1. Ulan nurinin duruşuna baksana hazır olda duruyor. Futbolu bilmiyorsunda resim çektirmeyidemi bilmiyorsun inekkk :)

    YanıtlaSil