9 Şubat 2011 Çarşamba

ADAMSIN BEE


TÜRKİYE DENİZCİLER SENDİKASI MARMARA BÖLGESİ
ŞUBE BAŞKANI SELÇUK AYDINOĞLU

9 Mart 1974 tarihinde İstanbul- Beykoz’da bir işçi ailesinin çocuğu olarak dünyaya geldi. İlk orta ve lise öğrenimini İstanbul Beykoz’’da tamamladı. 1993 yılında Beykoz Denizcilik Meslek Lisesi’nden mezun oldu.

Mesleki yaşamına çocuk yaşta öğrenimi devam ederken başladı. Bir yandan eğitimini sürdürürken diğer yandan da çeşitli atölyelerde cam işleme, demir doğrama gibi işlerde çalışarak çeşitli meslek dallarında uzmanlaştı. Çok genç yaşlarda kurduğu kendi işyerini askere gidene kadar işletti.

Askerlik hizmetini Çanakkale Sahil Güvenlik Komutanlığı’nda 1995-1997 tarihleri arasında yerine getirdi.

1998 yılında Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü’nde büro memuru olarak göreve başladı. 30 Ocak 2011 tarihine kadar bu görevini kesintisiz yerine getirdi.

Mesleki yaşamına devam ederken bir yandan da yüksek öğrenimine devam etti ve Marmara Üniversitesi Teknik Bilimler Yüksek Okulu’nu 2008 yılında bitirdi.

Türkiye Denizciler Sendikası Marmara Bölgesi Şubesi’nin 30 Ocak 2011 tarihli Olağan Genel Kurul’nda şube başkanı seçildi.

Evli ve 1 çocuk babasıdır.

Beykoz Denizciler Derneği üyesidir. Uzun ylıllar 1. Amatör Lig'te futbol oynamıştır.


DİP NOT : Son paragraftaki cümleler yanlış olmuş sanırım. Yoksa sen lisanslı topçu falan hiç olmadın. Azak Yaşar sana " Gel seni takımımda görmek istiyorum " dedi. Fakat sende "Ben antrenmana falan gelmem. Beni istiyorsan gelirim maç günleri oynarım. Yoksa bana koşmak moşmak ters " demiştin. Şimdi ise koşmama konusunda başka şeyler söylüyorsun. İşte şimdiki kullandığın cümleler " Ben koşmam. Benim az daha koşarım Alex. Varın gerisini siz düşünün" ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder