10 Şubat 2011 Perşembe

GÜVEN KENDİSİNİ BEĞENMİŞ !


Maçtan sonraki konuşmalarda Güven şöyle birşeyler vızırdadı " Ben kendimi inanılmaz şekilde beğendim. Çok gol kaçırsamda takıma faydalı işler yaptım. Takımımızın efsane kaptanı Macir'e kendimi ispat etmek için var gücümle mücadele ettim. Tamam disiplinsiz futbolcuyum ama takımıma mükemmel şekilde hizmet ediyorum. Zaten kaptanımızın attığı paslar al at dercesine kusursuz. Keşke yıllar öncesindede beraber oynasaydık. Kendisini geç tanıdım ama olsun. Onun sayesinde futbolumu geliştirdim. Artık O benim kaptanımdan ziyade komutanım oldu. O ne emrederse onu yapıcam. Yanlız beni artık takımdan kovmayı bırakmasını rica ediyorum. Sözlerimi bitirmeden Macirle top oynamanın benim için dünyanın en güzel olaylarından bir tanesidir hatta en güzeli ve en önemlisidir. Kendisi artık benim idolümdür " dedi. Güven'in bu konuştukları karşısında şaşkına dönen Giga Erden ise " Sen nasıl böyle kıskanç olabiliyorsun ? Macir'in benim idolüm olduğunu bilmiyormusun ? Ben Macir için ölürüm. Sen bunu yapabilirmisin ? " dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder