11 Eylül 2013 Çarşamba

Maç Değerlendirmesi



Bundan sonra her hafta olmasa da ara ara maç değerlendirmelerini yapacağım. O hafta ne bok yemişiz herkes görsün bilsin arkadaş ! Mesela 09/09/2013 Pazartesi maçıyla başlayalım..

İbrahim Öztürk : Bu takım eğer ayakta duruyorsa bu yavşağın oynadığı maçlarda oluyor bu durum. Geri maçlarda bildiğiniz siktiri boktan bir takım. Bu hafta yine muhteşemdi. Baba mesleğini icra ediyor oluşu artı avantajı. Eşref abimizin bir lafı vardır " Ben adama gooo dedirtir ama gooolll dedirtmem " hehh işte aynen babası gibi...

Ali Şeker : Yaklaşık olarak 3 haftadır oynamıyordu. Fakat bu hafta itibari ile başladı maçlara. Malumunuz dalyarakta para çok tatilden geldi. Şu eşşek yarışı tahminlerinde ki becerisini bir de sahaya yansıtsa mükemmel olacak. At gibi çocuk vesselam. Hemde Bold Pilot gibi. Maçın genelinde çok iyi oynadı ve bir tek hata yaptı o da gol oldu. Çok soğukkanlı kanını siktiğim. Benim vazgeçilmezlerimden. Bu hafta sonu misafirliğe davet ettim. Gelecek içirip, sıçırıp, oynatıp sarhoş edicem ibneyi. Böyle devam şekerim..

Nurettin Öztürk : Yeğeni İbrahim kalede her ne kadar devleşiyorsa bu göt oğlanı da bir o kadar rezilleşiyor sahada. Tabi bu hafta ne içip geldiyse süpppeerrr oynadı amcık. Her zaman görmeyi arzu ettiğimiz gibi oynadı. Her yere koştu hemen hemen rakibin bütün ataklarını kesti. Bu hafta ki tek eksiği yine ne dediğinin anlaşılamaması oldu. Bu sorununu çözerse takıma büyük katkısı olacak. Geçenlerde mevzusu çıkmıştı Bozhane köyünde bildiğiniz üzere körler ve sağırlar okulu var oraya kaydettirmek istiyoruz bu şerefini siktiğimin yamsuk başlısını. Hem insani yöndem baskı hissediyoruz hemde belki öteki dünyada cennetten bir yer ayırtırız diye azıcık birşeyler yapıyoruz kendi kendimize. Özünde iyi çocuk ama geliştirmesi gereken yönleri o kadar çok var ki hangisini sayıcaz. Ama ilk plan olarak körler sağırlar okuluna kayıtla başlıyoruz. Sahada ne pas vericek adam görebiliyor ne de ondan pas isteyen birini duyabiliyor. Bu okul ona çok faydalı gelecek. Ama yine söylüyorum bu hafta hayatının futbolunu oynadı. Hep böyle oyna dalağını siktiğim..

Erden Çetinkaya : Namı diğer " Giga" ama uzaktan yakından alakası yok. En son iyi oynadığı maç canımız, ciğerimiz, herşeyimiz Nisan bebek dünyaya geldiği gündü. Çoookkk uzun zaman oldu hala iyi futboluna hasretiz. Gerçi bu hasret ölene kadar sürecek bu besbelli bir durum ama insan istiyor işte. İnsan arzuluyor bee onu da iyi oynarken görebilmeyi ! Tipini siktiğimi seviyorum benim kankam. İşte en son iyi oynadığı maçta toplam 7 gol atmıştı ve hiç unutmam Recep abimize de söylemiştim " bu amcık ağızlı 1 sene daha top oynamaz " aynen söylediklerim oluyor. Arkadaş senin oynadığın topu sikim yaaa. Amına koyim sen hiç sakatlanmazmısın ! Yaaa götüne koyduğum senin işin gücün olmazmı ! Ulan bir maçı da aksat beee. En çokta şu devamlılığın ( olmayaydı iyiydi de ) hoşuma gidiyor. Ama seni çok seviyorum pampa. Fakat senin iyi oynadığı görmek için çocuğun olması gerekiyorsa çalışmalara başla ! Bu hafta da her hafta olduğu gibi rezaletti hatta rezalet oynadığın maçların en babasıydı.

Fatih Demirtaş : Ulan ağzını yüzünü siktiğim götlek. Ulan senin elinden tutmasaydım harmanda Şenellerle futbol oynayacaktın. Yarram sana resmen evrimi yaşattım. Ulan sinek oltası burnuna soktuğum, sen hayatında Yusuf Şimşek, Recep Çetin, Ogün Temizkanoğlu, Oktay Derelioğlu, Sercan Görgülü, Serkan Özsoy, Fatih Şen vs vs gazeteden başka nerde gördün. Ama hakkını yemim benim en has adamlarımdansın. Bitmek bilmez enerjini birde beyin ile süslesen azıcık akıllı oynasan seni 1461 trabzona transfer ederim. İşte her güzelin bir kusuru var dicem de sen güzelde değilsin ki amına koyim. Beyin satsalar ilk senin beynine talip olurdum, hiç kullanılmamış sıfır kilometre. Kardeşim iyi topçusun seni seviyorum. Bu hafta da mükemmel oynadın ve skorda %95 katkın var. Hep böyle devam..

Akdoğan Şimşek : Bitmek tükenmek bilmeyen bir enerjiye sahip. Onu ilk maça çağırdığımda hayran olmuştum. Müjdat " abi bu çocuğu takıma al, iyi futbolcudur " dediği için bir deneyelim bakalım dedim. İyi ki denemişim. Ama bu son zamanlarda topla çok oynama isteğin pas vermeyi tercih etmemen takımı olumsuz etkiliyor. Daha pas alışverişi yapsan çok çok daha güzel olacak. Tabi sen de haklısın top veriyorsun ama alacağın kimse yok. Seni bu haftalık eleştirmiyorum. Malum misafirimizsin. Bize her daim lazım adamlardansın...

Emre Çat : Ulan size bir kıyak yapim bari. Benim hakkımda ki görüşlerinizi de size yazdırayım. Yorumlar kısmında sizi bekliyor düşünceleriniz. Yazın bakalım..

5 yorum:

  1. takımın alex'i çok iyi topçusun dicem ama çok lafı az kalır sahada küfürbaz haydo gibi sövsende bu takım sensiz yürümez KAPOO :) (ibrahim öztürk)

    YanıtlaSil
  2. Ulan ibrammm seni sevmeyende ölmesin yaşasın, büyük kimmiş anlasın :) çoraplar merserize kızlar ibrama versenizeeeee :)

    YanıtlaSil
  3. hahahah büyüksün abi :D

    YanıtlaSil
  4. nuri abiye haksizlik ediyosun abi, bitmek tukenmek bilmeyen enerjisinden hic bahsetmemissin..

    YanıtlaSil