1 Ekim 2013 Salı

Bir Fatih Demirtaş Klasiği



Yahu bu adam manyak top oynuyor. Bİr adam düşünün hiç bir zaman yorulmadan, deli dana gibi sahanın her yerine koşan ! Enerji fazlalığı var bu adamda. O koşarken sahada ben kendimden utanıyorum :) Ama benim yerime koşması lazım zaten. Onu bu duruma ben getirdim. Yoksa kimlerle top oynarken ve şimdi kimlerle top oynuyor oluşunda % 100 lük bir paya sahibim. Futbolunu çok geliştirdi. Oldukça mükemmel oynuyor. Futbolunu geliştirdi dedim geliştirmesi gayet de normal aslında. Oynadığı adamlar yıllarca Türk futbolunda görev yapmış ve zamanının futboluna damga vuran kişiler. Onlardan bir şeyler alıyor oluşu normal. Ama geliştirmesi gereken yönleri de var tabi ki. Mesela beynini kullanmıyor oluşu dezavantajı olarak görünüyor. Birde o beyni kullansa neler yapacak çok merak ediyorum. Her zaman dediğim gibi beyin satsalar onun beyne talip olurum. Hiç kullanılmamış sıfır kilometre :) Fatih Demirtaş benim en kral topçularımdan bir tanesi. Olmazsa olmazlarımdan. İyiki var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder